عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام عزیزانی که به وبلاگ من سر میزنید.امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد. در این وبلاگ هرگونه عکس ، جک ، دانستنی ها ، ضرب المثل ، چیستان ، چیستان های فکری و ... وجود دارد . با تشکر فراوان (سعید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان JOke--ChiSTan--DanEsTani Ha و آدرس joke-chistan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 348
بازدید ماه : 2363
بازدید کل : 166357
تعداد مطالب : 644
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آمار مطالب

:: کل مطالب : 644
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 64
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 348
:: بازدید ماه : 2363
:: بازدید سال : 13199
:: بازدید کلی : 166357

RSS

Powered By
loxblog.Com

AxE - JOke - ChiSTan - DanEsTani Ha

اتومبیل های تازه جنرال‌موتورز - شورلت
چهار شنبه 1 تير 1390 ساعت 11:8 | بازدید : 312 | نوشته ‌شده به دست سعید | ( نظرات )

شورلت امسال یکی از فعال ترین زیرمجموعه های شرکت عظیم جنرال موتورز بوده و با 5 نمونه متفاوت در نمایشگاه خودرو پاریس شرکت کرده است. خودروهای سوپرمینی و هاچ بک شورلت بازار خوبی در اروپا خواهند داشت.

محبوبه عمیدی: شورلت امسال یکی از فعال ترین زیرمجموعه های جنرال موتورز بوده و با 5 نمونه متفاوت در نمایشگاه خودرو امسال شرکت کرده است. این خودروساز با تولید نمونه های سوپرمینی و هاچ بک که بیش از خودروهای سدان در بازار اروپا خریدار دارند، دارد برای رقابت سخت با نمونه های دیگر در این بازار آماده می شود.

اتومبیل های هاچ بک سهم بزرگی از فروش خودروهای کامپکت در بازار اروپا دارند. چیزی حدود 65درصد بازار اتومبیل های کامپکت اروپا در اختیار این گروه است و با توجه به استقبال روزافزون از این اتومبیل ها می توان بازار بهتری را نیز برای آنها انتظار داشت.

شورلت کروز هاچ بک

این اتومبیل کامپکت با فضای داخلی حدود 400 لیتر از اواسط 2011 وارد بازار اروپا خواهد شد. جنرال موتورز معتقد است هنوز بازار آمریکا آماده پذیرش این اتومبیل های کوچک نیست. 

 

ShadZist.COM

 

برای بالا بردن استقامت و استحکام بدنه از سیستم یک پارچه شاسی و بدنه اتومبیل استفاده شده است.

نمونه سدان این اتومبیل فروش بالایی در بسیاری از کشورهای جهان داشته و کروز در حال حاضر بخشی از بازار خودرو در بیش از 70 کشور جهان است. این اتومبیل در کره جنوبی تحت نام تجاری دوو و در استرالیا با نام هولدن کروز به فروش می رسد. این اتومبیل رقیب خوبی برای فوردفوکوس که سال 2012 به بازار وارد می شود، خواهد بود. 

 

ShadZist.COM

 

شورلت Aveo

در این نمونه نسبت به طراحی های گذشته چراغ های جلو بزرگ تر از پیش طراحی شده اند و خودرو طول و عرض بیشتری پیدا کرده است. 

 

ShadZist.COM

 

این اتومبیل با سه موتور بنزینی متفاوت -موتور 1.2 لیتری با قدرت 70 و 86 اسب بخار، 1.4 لیتری با قدرت 100 اسب بخار و 1.6 لیتری با توانی برابر 115 اسب بخار- وارد بازارهای جهان خواهد شد. برای بازار اروپا موتور دیزلی 1.3 لیتری با توان 75 یا 95 اسب بخار نیز پیش بینی شده است. امکان انتخاب نمونه های 1.4 و 1.6 لیتری 6 سرعته و دنده اتوماتیک نیز وجود دارد. نمونه سدان این اتومبیل نیز سال آینده وارد بازار اروپا خواهد شد. 

 

ShadZist.COM

 

شورلت اورلاندو

گر چه این نمونه تازه جذابیت بصری کمتری نسبت به نمونه مفهومی آن که در نمایشگاه خودرو پاریس 2008 به نمایش درآمد، دارد اما در کلاس خودش باز هم منحصر به فرد است. 

 

ShadZist.COM

 

این اتومبیل که به بازارهای آمریکا نیز راه پیدا خواهد کرد از موتورهای بنزینی یا گازوئیلی دوست دار محیط زیست استفاده خواهد کرد. موتور بنزینی 4 سیلندر، 1.8 لیتری و با توان 141 اسب بخار خواهد بود و نمونه های دیزلی چهار سیلندر با دو توان 131یا 163 اسب بخار تولید خواهند شد. 

 

ShadZist.COM

 

شورلت کاپتیوا

این اتومبیل که در سال 2006 رونمایی شده، در نمایشگاه امسال با تغییرات متعددی شرکت کرده است. طرح جلوی اتومبیل و چراغ های جلو تغییر کرده و چهار موتور جدید برای کاپتیوا 2011 پیش بینی شده اند. این موتورها شامل یک موتور 6 سیلندر و سه لیتری پاشش مستقیم با توان 258 اسب بخار، 2 موتور دو لیتری توربودیزل و یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر با قدرت 171 اسب بخار هستند. 

 

ShadZist.COM

 

سیستم کمکی ترمز، سیستم الکترونیک کنترل پایداری و دیگر ابزارهای بهبود امنیت راننده و سرنشینان در کنار ابزارهای استاندارد برای این اتومبیل طراح شده است. 

 

ShadZist.COM

 

شورلت ولت 2011

پیش از این جنرال موتورز، ولت را یک خودروی الکتریکی با ژنراتور بنزینی همراه تعریف می کرد اما آزمون هایی که نتایج آنها دو روز گذشته منتشر شده، نشان می دهند ولت نیز مانند تویوتا پریوس یک خودروی ترکیبی-الکتریکی است. 

 

ShadZist.COM

 

مطابق این نتایج ولت نمونه فوق العاده ای از یک خودروی الکتریکی با موتور درون سوز است که می تواند در صورت نیاز از این موتور برای به حرکت درآوردن مستقیم چرخ ها استفاده کند. باید ابداعات و طراحی های متعددی برای ایجاد این مکانیزم وجود داشته باشند اما آزمایش این اتومبیل در مسافت های طولانی نشان می دهد در سرعت های بالای 110 کیلومتربرساعت موتور بنزینی به کمک دو موتور الکتریکی خواهد آمد تا بهره وری خودرو را 10 تا 15درصد افزایش دهد. 

 

ShadZist.COM

 

ولت با حمایت های دولت اوباما و قیمتی حدود 40میلیون تومان سال 2011 وارد بازار خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: اتومبیل های تازه جنرال‌موتورز - شورلت , ,
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد